5 Mayıs 2011 Perşembe

...garip mi ne?..

10.sınıftaki İngilizce hocam EV-LEN-MİŞ! Hem de benim 9. sınıftaki Fiction hocamla!

Böyle kocaman kocaman yazınca kendimi bi saçmasapan-ilkokuldaki-kurdeleli-kız gibi hissettim nedense.

Ama çok garip hissettim ya onların evlendiğini facebook'ta görünce.

ÇOK sevindim ama garip de hissettim. yani sanki adamı çok fazla sahiplenmişim de "evlilik" adı altında ilişkileri resmiyete dönüşünce onu kaybetmişim gibi geldi.

Bazen birilerine bu kadar çok bağlanıp, onları bu kadar çok iç dünyamın parçası yaptığım/ yapabildiğim için kendimden korkuyorum, ürküyorum; kendimi anlayamıyorum.

İçinde bulunduğum durum kıskançlık değil kesinlikle ama o hep senin olanın (ne zaman benim olmuşsa artık?) artık senin olmayacak olması ruh hali...

* genç kızlık rüyalarımın sonu* *kıhkıhkıh*

Umarım çok çok çok mutlu olurlar, benim çok sevgili öğretmenlerim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder