18 Aralık 2010 Cumartesi

...doğru...

15 Aralık 2010

çikolata mutlu ediyormuş.
doğru.
(ama kısa süreliğine)
(o zaman neymiş, sürekli çikolata yemeliymişim)
denizin üstünde bir sürü rengi bir arada görmek de mutlu ediyormuş.
doğru.
ben gördüm pazartesi günü.
hem de 2 tane, hem de hiç karın yağmadığı iddia edilen izmir'de, hem de deniz seviyesinde.
deniz kenarında yürüdüm sonra.
gözlerimi kapattım.
denizi dinledim.
gözlerimi açtım.
gökkuşağının üstünden kaydım.
tüm renklerine teker teker dokundum.
çok yumuşakmış, ve bu yumuşaklık insanı mutlu ediyormuş.
doğru.
sonra odama çıktım mesela.
taa 4. kata hem de, bir sürü fotoğraf çektim.
bir de sağda, solda dağların tepelerinde kar varken, güneş ışığından gözlerini açamamak da insanı mutlu ediyormuş.
doğru.
insan isteyince her şeyden mutlu olabiliyormuş.
bence de, çok doğru.
hımm, bir de hüngür hüngür ağlarken, gözyaşlarının yüzde kuruması da farklı bir güzellikmiş.
son birkaç günde ne de çok "güzel" dokunup geçmiş meğerse benim hayatıma böyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder